Pojanpoikamme ristiäiset olivat, eilen Turussa. Pikkumies sai kasteessa nimen Kasper Mikael Antero. Olen ollut heidän luona auttamassa, sen takia täällä, ei ole ollut päivityksiä vähään aikaan. Nyt taas paikalla.

Sillä aikaa, pennut täällä kotona kasvaneet kohisten. Huimaa kehitystä tapahtunut poissa ollessani, noustaan jo jaloilleen ja otetaan haparoivia askeleita.

Keskellä on uros "Myrsky", Tyttelit ympärillä.

"Hiutale" etualalla, "Räiskäle"keskellä, "Myrsky" takana

Minäpä en luultavasti esittelyjä kaipaa, minuthan kaikki muistaa.

Me saatiin tänään uusi tuttavuus, huomatteko kuinka kauniisti pyytää mukaan leikkiin.Tuon karvaturrikan nimi on Mimosa.

Miksi se minua karkuun lähtee, kun ensin leikkiin pyysi. Oliko joku kertonu sille, et mä oon hurja russelipoika.

Tänään muuten, painoni oli melkein kilon, mä isopoika oon.... vaikka ikää ei vielä ole kuin kaksi ja puoli viikkoa.